Wednesday, November 9, 2016

Penawar Hiv / Ubat Hiv Dr Mawi +6019 400 5000 [ Whatsapp: +6019 2994577 - Malaysia ]


Address Doctor Mawi 
Pakar Perubatan Alternatif : No 17 Jalan 11, Taman Putra, 68000 Ampang, Selangor. Malaysia . 
Tel : +60194005000 / Whatsapp:  +60192994577

Anda mencari Penawar Hiv? Saya Dr Mawi Pakar dalam rawatan Hiv Aids dan telah berpengalaman dalam bidang rawatan lebih 17 tahun. Teknik rawatan saya akan disusuli dengan pemantauan secara klinikal report. Formula Dr Mawi lah merupakan penawar Hiv yang tepat untuk anda gunakan.

Penawar Hiv Dr Mawi adalah menggunakan Teknik Rawatan seperti berikut:

  • Ubat Hiv bentuk/jenis Herba Kapsul
  • Ubat Hiv bentuk/jenis Minuman [ High Oksigen Formula ]
  • Ubat Hiv berteknologi tinggi - Electronic Devices [ To kill the Hiv Virus in your body]

Pesakit saya telah ada yang sembuh total dan begitu juga harapan untuk pesakit Hiv Aids diluar sana yang tercari-cari penawar Hiv. Janji Allah adalah benar dan saya akan buktikan melalui teknik rawatan saya, insyaAllah.

Jangan terpedaya dengan "Fitnah Akhir Zaman" yang menyesatkan fikiran dan akidah manusia dimana masih ramai bertanggapan penyakit Hiv Aids ini tiada penawar. Ini adalah tidak benar dan tiada mustahil bagi Allah, bahkan Allah mampu menghiduplan orang yang telah mati.

Sesungguhnya Allah tidak akan turunkan penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar. Saya sebagai Doktor Pakar dalam rawatan Hiv Aids ingin sama-sama berjuang untuk mereka yang mencari Penawar Hiv Aids ini. Setiap pesakit perlu perbetulkan "Mind Setting" mereka.
Sesungguhnya penyakit ini adalah ujian dari Allah , maka kita perlu yakin dan percaya bahawa Allah akan menolong hambanya, Aamiin. 

Segala janji Allah adalah benar dan segala Hadis yang sahih juga adalah benar. Maka marilah kita bersama-sama memperbetulkan akidah kita dan menuju kejayaan dunia dan akhirat.

Sesungguhnya makhluk tiada kuasa hanya Allah ada kuasa menyembuh. Teknik rawatan yang serasi dan sesuai hanyalah menjadi "Assebab" untuk anda sembuh 100% dan sesungguhnya kuasa penyembuh itu datangnya dari Allah s.w.t. Jika anda sendiri tidak berdoa dan tidak yakin pada kekuasaan Allah bahawasanya dengan berdoa bersungguh-sungguh Allah akan membuka jalan untuk anda berjumpa penawarnya, maka adakah anda fikir Allah akan membantu kamu? Yesss, first kena doa pada Allah dan lepas tuh tawakal sahaja dan yakin suatu hari anda pasti akan sembuh total.

Moga kita semua mendapat pertolongan dari Allah. Dan banyak-banyakkanlah bertaubat dan berdoa bersungguh-sungguh. Allah maha mendengar dan insyaAllah hajat tuan-tuan dan puan-puan untuk sembuh akan termakbul, Aamiin.

Setiap Penyakit ada ubatnya atau penawarnya hadits riwayat Muslim. Diriwayatkan oleh Muslim dari hadits Abu Zubair, dari Jabir bin Abdillah, dari Nabi SAW bahwa beliau bersabda : “Masing-masing penyakit pasti ada ubatnya atau penawarnya. Kalau ubat sudah mengenai penyakit, penyakit itu pasti akan sembuh dengan izin Allah SWT.”
Dalam Shahih Al-Bukhari dan Muslim, dari Abu Hurairah bahawa ia berkata: Rasulullah SAW bersabda: “Tidaklah Allah menurunkan suatu penyakit, melainkan Dia menurunkan ubatnya.”
Sementara dalam Musnad Imam Ahmad disebutkan hadits dari Ziyad bin Ilaqah, dari Usman bin Syuraik diriwayatkan bahwa ia menceritakan, “Suatu saat aku sedang berada bersama Nabi SAW, tiba-tiba datanglah beberapa lelaki badui. Mereka bertanya, “Wahai Rasulullah, apakah kami boleh berubat?” Beliau menjawab, “Betul hai para hamba Allah, berubatlah! Karena setiap kali Allah menciptakan penyakit, pasti Allah juga menciptakan ubatnya, kecuali satu penyakit saja.” Mereka bertanya, “Penyakit apa itu wahai Rasulullah?” Beliau menjawab “Lanjut Usia.” Dalam lafazh lain disebutkan, “Setiap kali Allah menurunkan penyakit, Allah pasti menurunkan penyembuhnya atau penawarnya. Hanya ada orang yang mengetahuinya dan ada yang tidak mengetahuinya. “
Dalam Musnad Imam Ahmad juga diriwayatkan dari Abu Mas’ud secara marfu’, “Setiap kali Allah menurunkan penyakit, Allah pasti menurunkan penyembuhnya atau penawarnya. Hanya ada orang yang mengetahuinya dan ada yang tidak mengetahuinya.”
 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Machine Mengawal & Membantu Mematikan Bilangan Hiv Virus dalam badan pesakit




Hiv Test Kit - Adakah anda di jangkiti Hiv?



Testimonial



Penawar HIV AIDS ... Siapakah yang menyembuhkan sesuatu penyakit?
Hanya Allah swt sahaja yang menyembuhkan sesuatu penyakit.......

Di mata dunia, penawar hiv yang dikecapi oleh "Timothy Ray Brown" dimana beliau telah sembuh dari penyakit HIV 100% berada didada-dada akhbar dan majalah. Jika orang kafir Allah boleh bagi kesembuhan, kenapa tidak orang Islam juga Allah beri sembuh total.
Jadi peluang untuk sembuh total adalah hak untuk semua makhluk Allah kecuali sakit tua atau sudah sampai masa ia dijemput kembali ke rahmatullah...Apakah anda tidak yakin dengan kuasa Allah? 
Berdoalah kepadaNya dengan bersungguh-sungguh... Nescaya doa anda akan dikabulkan untuk menemui Penawar Hiv seterusnya sembuh total

Aamiin :)




No comments:

Post a Comment